Redaktionel omtale er ofte mere værd end annoncer og reklamer. Vi kan være jeres troværdige mellemled til medierne, der gør jer stærkere og mere professionelle. Vi frigør jer fra den nogle gange besværlig kontakt med journalister.
Vi giver jer adgang til et professionelt netværk af journalister. Vi finder historien, skærer den til og sælger den ind til de relevante redaktioner og journalister.
I 2019 lavede vi en større PRindsats for M/S Museet for Søfart og deres udstilling om Kløvedal – Frihedens Værksted. Udstillingen var ikke ny og havde haft succes og meget omtale ved udstillingens opstart på Naturhistorisk Museum i Århus.
Så udfordringen var klar. Skaf noget omtale på en udstiling, der har været omtalt. Og tiltræk flere nye gæster, særligt familier fra hele Sjælland.
Vi udarbejdede en klar pressestrategi, fandt nye vinkler i et efterhånden brugt stof om Troels Kløvedal, lavede målrettede specialiserede pressemeddelelser og solgte dem ind til relevante medier og journalister.
Og det lykkedes at få national omtale i Politiken, Sjællandske Medier, Helsingør Dagblad og sendetid i TV2Lorry, P4 København.
Og M/S slog besøgsrekord det år. Med særligt nyt publikum fra Sjælland.
Sådan foregår det, når vi omsætter små 20 års samlet journalistisk erfaring til en PR-indsats. Vi tager fat i vores store netværk af journalister og tidligere mediekollegaer, laver skarpe versionerede pressemeddelelser, ringer ivrigt, følger op og håndterer pressen.
Alt dette gjorde vi ved den store glasbiennale – European Glass Context 2016 – på Bornholms Kunstmuseum. Det resulterede i massiv dækning på DR P4/Bornholm, TV2/Bornholm, Bornholms Tidende, Kunst Magasinet, BoBedre en række facebooksider samt den belgiske avis De Standard.